CALORIE-INNAME VS CALORIEVERBRUIK

Wanneer je wilt afvallen moet je dagelijks meer energie (kcal) verbranden dan je eet of drinkt. Hierdoor wordt je lichaam gedwongen om vetreserves aan te spreken als brandstof. Om dit te bewerkstelligen kun je twee dingen doen:

  • Je dagelijkse energieverbruik verhogen.
  • Je dagelijkse inname van kcal verlagen.

Je dagelijkse energieverbruik verhogen kun je doen door te gaan sporten of meer te gaan bewegen. Dagelijks tien minuten sporten kan je dagelijkse verbranding al met 10% verhogen.

  • Je dagelijkse energie inname beperken kan op meerdere manieren:
    Door dagelijks twee shakes Dieet Pro te nemen van 79 kcal.
  • Door twee capsules glucomannan vóór de maaltijden in te nemen.
  • Door Slim Pasta, Slim Noodles of Slim Rijst te eten. Deze pasta, noodles en rijst zijn gemaakt van plantaardige vezels uit de wortel van de konjac plant. Hierdoor bevat het geen koolhydraten, geen vet en nauwelijks kilocalorieën. 100 gram bevat slechts 9 kcal. Dat is ruim 90% minder calorieën dan gewone pasta, noodles en rijst.
  • Door 2BSlim sauzen te gebruiken in plaats van gewone sauzen. 2BSlim sauzen bevatten slechts 1 kcal per dosering en zijn nagenoeg vrij van koolhydraten en vetten. 2BSlim sauzen passen daarom uitstekend in een eiwitrijk en koolhydraatarm dieet zoals Dieet Pro. Er zijn maar liefst 12 verschillende smaken verkrijgbaar.
  • Door eiwitrijke producten te eten en door geen enkelvoudige suikers te eten of drinken. Hierdoor blijft de bloedsuikerspiegel in balans waardoor je veel langer een verzadigd gevoel hebt en minder snel trek hebt in zoetigheid. Door eiwitrijke producten te eten zal je dagelijks veel minder eten dan wanneer je producten eet of drinkt die veel snelle suikers bevatten zoals snoep, koek, gebak, chips, frisdranken en alcohol. Download hier het Dieet Pro weekmenu met eiwitrijke gerechten en tips voor een maximaal resultaat.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie