PASTA EN SAUZEN ZONDER KOOLHYDRATEN

In een van de andere berichten heb je kunnen lezen waarom je beter geen (enkelvoudige) koolhydraten kunt eten wanneer je wilt afvallen. Door enkelvoudige koolhydraten (suikers) te eten ga je automatisch meer eten omdat ze minder lang een verzadigd gevoel geven dan eiwitrijke voedingsmiddelen bijvoorbeeld. Ook voorkom je door enkelvoudige koolhydraten te eten dat je lichaam je vetreserves gaat aanspreken. Je lichaam zal namelijk altijd eerder koolhydraten als brandstof gebruiken als deze beschikbaar zijn dan vetreserves.

Pasta bevat veel enkelvoudige koolhydraten omdat het gemaakt is van wit tarwemeel. Ook witte rijst bevat veel enkelvoudige koolhydraten. Als je wilt afvallen kun je dus beter geen pasta of witte rijst eten. Dat is voor sommigen een behoorlijke opgave. Een heel goed alternatief hiervoor is Slim Pasta of Slim Rijst. Slim Pasta is niet gemaakt van tarwemeel maar van biologisch meel uit de wortel van de Aziatische Konjac plant dat voornamelijk uit vezels bestaat. Hierdoor is Slim Pasta en Slim Rijst volledig vrij van koolhydraten en vetten, en rijk aan vezels. Daarnaast bevat het slechts 9 kcal per 100 gram! Dat is ruim 90% minder calorieën dan gewone pasta of rijst. Ideaal dus wanneer je wilt afvallen. Slim Pasta en Slim Rijst hoeven niet gekookt te worden. Je hoeft het alleen even te wokken in een pan samen met kruiden, saus, vlees en groente. Er zijn 4 varianten verkrijgbaar: Slim Pasta spaghetti, Slim Pasta tagliatelle, Slim Noodles en Slim Rijst. Je kunt alle varianten hier bestellen

Wanneer je nóg minder koolhydraten, vetten en calorieën binnen wilt krijgen zou je 2BSlim tomaat basilicum als pastasaus kunnen gebruiken. Deze saus is volledig vrij van koolhydraten en vetten en bevat ook nauwelijks calorieën. Naast deze tomaat basilicum saus heeft 2BSlim nog 11 andere koolhydraatvrije en caloriearme sauzen. Bekijk het gehele assortiment 2BSlim sauzen.